|
To je AMD Radeon RX VEGA 64, seznamte se prosím!
|
Kdepak, recenzi grafické karty AMD Radeon RX VEGA 64 ještě nečekejte, dnes si totiž s touto kartou budeme jen tak pohrávat a seznamovat se. Jaké jsou její frekvence, teploty nebo spotřeba? Drží si karta svou turbo frekvenci? Funguje undervolting? Právě takovéto otázky vám snad zodpoví dnešní video!
|
gpureport.cz Pavel Šantrůček 30.08.2017
|
|
|
|
|
AMD Enhanced Sync: za krásnější obraz ve hrách
|
Rozčiluje vás ve hrách Tearing a utrácet za nový FreeSync či G-Sync monitor se vám nechce? Věřte, že existují i jiná řešení, jak se nepříjemného Tearingu zbavit a které jsou navíc úplně zdarma. Technologie AMD Enhanced Sync je jedním z nich a naleznete ji v nových ovladačích Radeon Crimson 17.7.2
|
gpureport.cz Pavel Šantrůček 02.08.2017
|
|
|
|
|
GeForce GTX 1060: kolik výkonu přinášejí nové 9 Gbps GDDR5?
|
Kolik dalšího výkonu vlastně přinášejí rychlejší grafické paměti o efektivní frekvenci 9000 MHz, kterými jsou vybavovány novější grafické karty řady GeForce GTX 1060? Tak to je přesně ta otázka, na kterou se v dnešním článku zaměříme a samozřejmě ji také dnes zodpovíme.
|
gpureport.cz Pavel Šantrůček 24.05.2017
|
|
|
|
|
Sapphire Nitro+ RX 470 8GB: Undervolting
|
Sapphire Nitro+ RX 470 8GB je skvělá grafická karta se slušným výkonem a jen ty provozní vlastnosti by přeci jen mohly být o něco lepší. Na tom se asi shodnou všichni ti, kteří měli tuto grafickou kartu někdy v ruce. Je tu však jedno řešení, které u této grafické karty vše napraví - UNDERVOLTING!
|
gpureport.cz Pavel Šantrůček 22.03.2017
|
|
|
|
|
GeForce GTX 1070: aneb co se vyplatí taktovat a proč
|
V dnešním GPUlab se zaměříme na grafickou kartu GeForce GTX 1070. Podíváme se na možnosti jejího přetaktování, zda a jestli se nám nějaké přetaktování této grafické karty vůbec vyplatí a odpovíme si také na otázku co je výhodnější, zda taktování vlastního grafického čipu nebo spíše grafických pamětí
|
gpureport.cz Pavel Šantrůček 06.01.2017
|
|
|
|
|
GPUlab: Testujeme Battlefield 1
|
GPUlab, tedy jakási testovací laboratoř grafických karet na GPUreport, dneškem zahajuje svou činnost. Pod tímto názvem si můžete představit různé testy grafických karet, které se jinak v klasických recenzích rozhodně nikdy neobjeví. Dnes se podíváme na hru Battlefield 1 z poněkud netradičního úhlu.
|
gpureport.cz Pavel Šantrůček 06.12.2016
|
|
|
|
|
Radeon RX 480 undervolting: jak se krotí krokodýli
|
Ne vždy jsme spokojení s tím, co si přineseme domů a u grafických karet to platí dvojnásob. Někdy nás u nové grafické karty překvapí vyšší spotřeba, jindy zas její vyšší teploty nebo hlučnost. Věřte ale, že vždy se s tím dá něco dělat a právě dnešní článek vám alespoň nastíní některé vaše možnosti.
|
gpureport.cz Pavel Šantrůček 15.11.2016
|
|
|
|
|
Nvidia Fast Sync: podpora i na Maxwellu!
|
Dnes se na GPUreport opět vracím k Nvidia Fast Sync. Je to v krátké době již třetí článek o této technologii, kterou s sebou přinesla nová generace grafických karet Pascal. Dnes však o Pascaly nepůjde, dnes se podíváme, jak Fast Sync funguje na předchozí generaci grafických karet rodiny Maxwell.
|
gpureport.cz Pavel Šantrůček 18.08.2016
|
|
|
|
|
Nvidia Fast Sync skládá reparát
|
Hlavním úkolem technologie Nvidia Fast Sync je vypořádat se s nepříjemným Tearingem v počítačových hrách. Nedávná měření na GPUreport však ale přinesla poněkud rozporuplné výsledky. Změnilo se něco s příchodem novějších ovladačů GeForce 368.81?
|
gpureport.cz Pavel Šantrůček 04.08.2016
|
|
|
|
|
Hitman 2016 a DirectX 12
|
Tak jako v minulém článku o počítačové hře Rise of the Tomb Raider, kde jsme zkoumali technickou stránku této hry a zejména pak naplnění standardů nového 3D API společnosti Microsoft DirectX 12, tak také dnes se podíváme na další novou hru podporující toto nové 3D API.
|
gpureport.cz Pavel Šantrůček 17.05.2016
|
|
|
|
|