GPUreport.cz
Webové stránky o grafických kartách
OBSAH: Články
HyperLink GPUreport: uživatelská video příručka
Dnešní článek bude z trochu jiného soudku, než bývá obvyklé. Dnes se totiž budeme věnovat sami sobě, tedy přímo webovým stránkám GPUreport, které v různých zákoutí serveru pro čtenáře skrývají nejedno malé překvapení, na které u jiných webových magazínů jen tak hned nenarazíte.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 13.01.2017
 
HyperLink Grafická pipeline IV: Monitor
Další a dnes již poslední díl minisérie o grafické pipeline je věnován monitorům. Dnes si ukážeme, jak se přenáší obraz z naší počítačové hry na monitor, co je to Swap Chain, Double a Triple Buffering, jak funguje vertikální synchronizace obrazu a jak se díku ní můžeme zbavit nepříjemného Tearingu.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 22.09.2016
 
HyperLink Doom a Vulkan: jak měřit snímkovou frekvenci?
V dnešním článku nebudeme porovnávat výkon grafických karet v počítačové hře Doom pod API Vulkan. Dnes se podíváme na to, jestli pod tímto novým API existuje vůbec nějaká možnost přesného měření snímkové frekvence a v případě že ano, pak jak na to.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 28.07.2016
 
HyperLink Grafická pipeline III: Grafická karta
Další díl minisérie o grafické pipeline je věnován grafickým kartám. Dnes si ukážeme, co všechno se musí udát, aby grafická karta vyrenderovala jeden snímek počítačové hry. No a také se podívámen na to, k čemu jednotlivé hardwarové jednotky GPU vůbec jsou a k čemu slouží.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 12.07.2016
 
HyperLink Grafická pipeline II: DirectX
V minulém díle naší mini-série o grafické pipeline jsme si představili počítačovou hru a její herní smyčku, která za pomoci volání 3D API generovala Draw Calls. Dnes na tento článek plynule navážeme a podíváme se, co se s těmito příkazy v 3D API děje dále, konkrétně tedy v DirectX.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 24.06.2016
 
HyperLink Grafická pipeline I: Počítačová hra
Grafická pipeline je základem veškerého dění kolem počítačové grafiky a grafických karet, včetně jich architektury. Abyste porozuměli, jak to celé funguje, připravil jsem pro vás sérii několika článků věnovaných právě grafické pipeline. V dnešním prvním díle se vrhneme do útrob běžné počítačové hry.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 13.06.2016
 
HyperLink Pascal odhalen, WOW DAY máme za sebou, pojďme rekapitulovat!
Tiskovou konferenci k uvedení nové generace grafických karet architektury Pascal společnosti Nvidia máme za sebou. Co jsme se tedy vůbec dozvěděli? Musím říci, že toho bylo hodně, ale také málo!
gpureport.cz Pavel Šantrůček 09.05.2016
 
HyperLink Nová architektura Radeonů: zaostřeno na Polárku
Nebojte, dnes to nebude o astronomii. Dnešní článek bude o architektuře připravovaných grafických karet společnosti AMD s názvem Polaris. Ale kdo ví, třeba se v budoucnosti kolem této architektury bude vše točit tak, jako kolem skutečné Polárky.
svethardware.cz OXY ONLINE S.R.O. 15.01.2016
 
HyperLink Virtuální realita a požadavky na grafické karty
Virtuální realita se k nám blíží mílovými kroky a VR headsety tu budou co nevidět. Bude ale výkon současných generací grafických karet pro zobrazení virtuální reality dostačující? Jaké jsou vůbec nároky na virtuální realitu? O tom je dnešní článek.
svethardware.cz OXY ONLINE S.R.O. 09.12.2015
 
HyperLink DirectX 12 Multi-engine: asynchronní shadery v praxi
Co jsou to asynchronní shadery a k čemu vlastně slouží? Jak zapadají do kontextu DirectX 12? Které grafické karty je podporují, které zase ne a proč? V dnešním článku odpovíme právě na takovéto otázky.
svethardware.cz OXY ONLINE S.R.O. 20.11.2015
 

SPONSORS & PARTNERS

Asus  MSI
AMD  Sapphire  Asbis  EVGA  Nvidia

Copyright (c) 2017 InfoTrade Powered by ASP.NET & MS SQL Server